pirmdiena, 2012. gada 16. janvāris

Mini kumode (apraksts fotogrāfijās )


Lūk kādu kumodīti sataisiju no tukšām sērkociņkastītēm. Būs jauna spēļmantiņa Gabrielai :)

Lai to pagatavotu, vajag:
10 tukšas sērociņu kastītes
auduma gabaliņš
abpusēja līmlenta
8 podziņas


Te es mazliet nošāvu greizi, pirms nolīmēju stūrus, vajadzēja vispirms pielīmēt aizmugurei papīru. To izdariju pēctam.



Skoču es vispirms uzlīmēju uz auduma, tad izgriezu platumu tik lielu, cik vajag. Pēc pielīmēšanas, liekos galus nogriež.



Atvilknītēm  pogu piešuvu.


Mini kumode gatava!


16 comments:

  1. Mini kumode gatava un tā ir ļoti skaista.

    AtbildētDzēst
  2. Smalka un eleganta minimizētā kumodīte:))

    AtbildētDzēst
  3. Super ideja un lielisks rezultāts :))! Pirmajā acu uzmetienā, kad vēl nebiju izlasījusi, ka tā izgatavota no sērkociņkastītēm, likās, ka tā ir daudz lielāka.
    Milzīgs prieks, ka mammas pašas izdomā un izgatavo bērniem šādas lietas, kas ir daudz skaistākas un vērtīgākas par veikalos nopērkamajām mantām, kas parasti ir briesmīgi dārgas un bieži vien arī sliktas kvalitātes.
    Domāju, ka kādreiz ko tādu uztaisīšu arī savai meitiņai :).

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti smukiņa, smalks darbiņš :)

    AtbildētDzēst
  5. Paldies par ideju!Kolosāla kumodīte -kā radīta leļļu mājiņai!!!

    AtbildētDzēst
  6. jā, man jau šitās kumodītes labu laiku patīk - scrap darbiņu lapās kādas tik nav, bet ar audumu apvilktas gan nemanīju :))) Man jau liekas, ka ar papīru tomēr vienkāršāk aplīmēt

    AtbildētDzēst
  7. Čiki briki un kumode gatava! Kad tu te tā rādi liekas tik vienkārši, bet ja es ķertos klāt, man gan kāds laiciņš paietu...

    AtbildētDzēst
  8. Kas par smalkdarbiņu!!! Burvīga kumode! Paldies par detalizēto aprakstu!

    P.S. Man jau pāris Tavu darbu apraksti ir noglabāti, ar domu, ka vajadzētu mēģināt pašai izveidot:) Vēlreiz Tev paldies, ka atrodi laiku, lai padalītos ar mums pārējām un pastāstītu par darba procesu!

    AtbildētDzēst
  9. Fantastiska kumode! Laimīgā īpašniece:)))

    AtbildētDzēst
  10. Paldies Jums, meitenes :)) un lūdzu, Daiga(Neparastais pulveris), Inese(Gadalaiku skices), Ilze(Sarkanā Biete) :))

    Inese(Pie Ineses), ar papīru noteikti ir vienkāršāk aplīmēt, bet man sagribējās apvilkt ar audumu- nu tad tāda mīļāka, siltāka liekas tā kumodīte ;)

    AtbildētDzēst
  11. cik feina mēbelīte, un tiešām mazajai leļļu mājai kā radīta :)

    AtbildētDzēst
  12. Izcila mēbelīte! Tieši man šobrīd nepieciešama viena kumode leļļu drēbēm, paldies par ideju!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lūdzu, Sandra! Cerams, kad tajā sērkociņkastītes atvilknītē ielīdīs lelles drēbītes;)

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...