trešdiena, 2012. gada 4. janvāris

Emociju piepildīta


Tad nu beidzot es ari tiku palidot ar lidmašīnu. Aggie, nu nenoķēru tādu kaifu lidojot kā Tu :D. Madara, un ari nevaru teikt, kad man nepatika lidot, tikai tādu mazu diskomforu izjutu- lidmašīnai paceļoties un nolaižoties nekādas vainas man nebija, bet tajā momentā, kad lidmašīna sāka samazināt augstumu, man bungādiņas plīsa vai pušu, neciešamas sāpes ausīs, bet kad bijām jau zem mākoņiem, tās sāpes pārgāja.
Londonā man ļoti patika, metiņa man tiešām bija sagādājusi lielisku dāvanu! Pā tām piecām dienām tik daudz pozitīvu emociju sasmēlos, kad vēl joprojām nevaru atslēgties no ceļojuma izjūtām :D. Jolanta (mana metiņa) mani uzreiz sāka vadāt pa muzejiem un citām Londonas ātpazīstamākajām vietām. Pirmais, kur Jolanta mani aizveda bija Šerloka Holmsa muzejs, es esmu Artura Konana Doila stāstu fane, agrā jaunībā neskaitāmas reizes varēju pārlasīt viņa stāstus par Holmsu un doktoru Vatsonu :) Muzejs ļoti patika, ari Jolantai patika, jo tur bija visādas senas lietiņas-abas esam seno lietu mīļotājas :)). Padalīšos ar nedaudzām bildītēm no Šerloka Holmsa muzeja. Šis bija vienīgais muzejs pa maksu, kurā es pabiju.






Te jau mazliet no naksnīgās Londonas.



Trafalgaras laukums ar pulksteni, kurš skaita laiku cik ir atlicis līdz Londonas olimpiskajām spēlēm-pirmais skaitlis ir dienas,bet apakšā stundas, minūtes, sekundes.

Pieczvaigžņu studentu viesnīca, kur strādā mana meitiņa :)

Mēģināju Jolantu nofočēt  (viņai nemanot) strādājošu pie sava galda, bet neskaidri sanāca un var redzēt manu atspulgu logā, un ne tikai manu, bet  velosipēdu atspulgus ari :D

Šitie man patīk :)

Pie Bekingemas pils.

Kara muzejs viens no mīļākajiem Jolantas muzejiem. Man visvairāk patika par Aušvicas koncentrācijas nometni-tur atrastās mantas, apavi, apģērbi- ari izdzīvojušo un nometnē pabijušo tuvinieku sagādātās fotogrāfijas, mantas, stāsti no šīs drausmīgās vietas...tirpas pār miesu skrien, cik iespaidīgi...Diemžēl tur fočēt nedrīkstēja.:(
Iespaidīgi bija uztaisītie ierakumi, ieejot ierakumos izjuti visas lādiņu vibrācijas, izjuti ari ierakumu smaku...dažas bilžiņas



Muzejs Victoria & Albert, tas ir muzejs, kurā es iemīlējos :) Visu nemaz nepaspējām izstaigāt, jo nepietika laika. Ar vārdiem nevaru apstāstīt, kas tur ir un nezinu, kas vēl tur bija, bet ar to mazumiņu man jau pietika, lai saprastu, ka tas ir mans! Lai bildes runā manā vietā.





Muzeja Victoria & Albert pagalms, vai nu laikam pareizi būs teikt dārzs :)





Dabas vēstures muzejs ir kolosālā ēkā, bet saturs mūsuprāt ir vienreizējs priekš bērniem :))

Te nu ari mans ceļojums pa Londonu beidzās :(

Esmu laimīga, kad pabiju pie meitiņas un izstaigājusi esmu tik lieliskas vietas!


11 comments:

  1. tiešām ļoti skaists ceļojums. :)))

    AtbildētDzēst
  2. un arī labprāt holmsa muzeju redzētu. arī esmu to darbu fane ;)

    AtbildētDzēst
  3. Burvīgas bildes & skaists ceļojums Tev bijis :)

    AtbildētDzēst
  4. Lieliskas brīvdienas. Es, kad biju Londonā, mans mērķis bija vaska figūru muzejs, bet toreiz es visur kur biju, bet tikai ne tur. Vienkārši apstākļi tā iekārtojās.

    AtbildētDzēst
  5. prieks par Tavu skaisto ceļojumu - ļoti bagātīgs ar muzeju apmeklējumiem, ticu, ka iespaidi pietiks ilgam laikam :)
    Lai fočētu caur stiklu un nebūtu atspulgu un pašu stiklu neredzētu, fočika objektīvs jāpieliek pie stikla, lai nepaliek atstarpes to starpā :)))

    AtbildētDzēst
  6. Paldies, meitenes :))

    Inese, paldies par padomu fočēšanā, tagad man būs zināt ;)

    AtbildētDzēst
  7. Eh, Inese, ja es to būtu zinājusi, kad fočēju Thomas Brownes veikala skatlogus.

    AtbildētDzēst
  8. Burvīgs ceļojums! Un vēl ciemos pie tik mīļa cilvēka!:)))
    Kamēr izpētīju visas smukās bildes...:))) Kārdinoši - gan muzeji, gan pilsēta kā tāda!:))

    AtbildētDzēst
  9. Inga, ceļojums man tiešām bija burvīgs- vēl joprojām domās staigāju pa Londonu :D

    AtbildētDzēst
  10. Cik super jauks ceļojums Tev bijis!Es arī loti kāroju reiz pabūt Londonā!un baudīt tās jaukumus!:))

    AtbildētDzēst
  11. Jā, Inese, ceļojums tiešām bija super jauks! Un ir vērts pabūt Londonā :)), lai Tavas velmes piepildās!!!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...