pirmdiena, 2013. gada 25. marts

Šī mājiņa-koferis ceļos uz Norvēģiju

Man palūdza uztaisīt mājiņu-koferi, kaut ko līdzīgu Rūķīša mājiņai. Tad nu sāku fantazēt un lūk , kas man beigās sanāca :)

Mājiņai izmantoju audumu, sinteponu un kartonu- tāpat kā Leļļu mājiņai.
Durvis un logs no ādas. Taurenīši izgriezti no aizkara atgriezumiem.

Vītenis- zaļš vadiņš un audums.

Koks un ūpis-audms, ūpim acis no pogām.

Logs no plastmasas mapes vāka.



Atvērta mājiņa


Koks- stieple, toletes papīrs, PVA līme, ārdīta dzija.


Tiltiņš- bambusa paliknis, plastmasas mapes vāks ( tas pats, kas tika izmantots logam )

Istaba.



Lāde-kartons, audums, abpusējā līmlenta.
Sienas plauktam ari izmantoti tie paši materiāli.

Galds-toletes papīra rullis, bambusa paliknis, putuplasts, PVA līme, abpusējā līmlenta. Svečturis- poga, koka bumbiņa, krāsas un tortes svecīte.



Pulkstens-sērkociņkastīte aplīmēta ar audumu, ciparnīca-kartons un vadiņi. Gliemežvākā ielīmētas pērlītes.  Krūze pirkta- ar manas pilsētas nosaukumu, lai atceras no kuras puses mājiņa nākusi :)

Istabas augs-zaļš vadiņš, filca lapiņas, podiņš-kafijas krējuma trauciņš. "Augs" podiņā ir ieģipsēts :)


Sunītis ir pirkts, tikai kakla siksniņu sataisiju.  Nu bet kaķīti gan sašuvu pati- mākslīgā kažokāda.


Centos no sirds! Ļoti ceru, kad mājiņa patiks :)




10 comments:

  1. ļoti skaista mājiņa, es ar tādā labprāt dzīvotu

    AtbildētDzēst
  2. Wow! Kas par skaistu un smalku darbu! Ar visām detaļām, tik izplānots... Njā, laimīgais saņēmējs, bet Tev žetons par darba smalkumu, izdomu un pacietību! :)

    AtbildētDzēst
  3. ko tad es te ar koka platēm cīnos. vot šis ir viens varen smalks un meistarīgs darbs :D
    skatos un pabrīnoju katru sīko detaļu :)))

    AtbildētDzēst
  4. Dziļā cieņā noliecu galvu! ;)

    AtbildētDzēst
  5. Kafijas krūze palika pusceļā ...nu Tev gan ir talants!!! Viss tik smalks un pārdomāts! Kapitāli!

    AtbildētDzēst
  6. Man nav ko teikt!!! Pozitīvā nozīmē, mute aiz brīnumiem vairs neveras ciet! Fantastika, kā to visu var izdomāt un dabūt gatavu! :)

    AtbildētDzēst
  7. PALDIES Jums, meitenes :)))
    Man tas nešķiet sarežģīts, tik vajadzīga izdoma ;)

    Madara, Tava leļļu māja ir varen feina, ja mācētu darboties ar tādām plāksnēm, tad ari es tādu obligāti gribētu sataisīt!

    AtbildētDzēst
  8. Es ar ir mēms - tik skaista un pārdomāta... Apbrīnoju spēju vēl un vēl pieķerties šim mājiņu projektam. Es tā arī nespēju otru uzšūt, kaut biju apsolījusi lielajam bērnam arī tādu mājiņu kā māsiņai :(
    Man jau tas dārzs un mājlopiņi dikti imponē - koks varen dievīgs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Inese :)
      Man dikti patīk taisīt šitās mājiņas, un ja kāds palūdz tādu uzmeistarot, tad ar lielāko prieku to daru :))

      Dzēst
  9. Oho!!! Tāds brīnums nevar nepatikt!!!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...