sestdiena, 2011. gada 18. jūnijs

Greipfrūta lādītes no sirds

Tā ir maza dāvaniņa manām māsīciņām. Katru gadu jūnijā mēs satiekamies pie manis un tas ir mums tāds īpašs varaks, tad nu es cenšos viņas ari apdāvināt ar kaut ko īpašu- šoreiz izlēmu sataisīt katrai tādu lādīti-gatavotu ar mīlestību no visas sirds!

Jūs jau noteikti atceraties manu pirmo lādīti no greipfrūta mizas. Bet šīs ir ar uzlabojumu :)  Sixspārne man jautāja cik viņa ir ērta utt., pirmajā momentā man viss likās ok., bet tomēr atradās kāds maziņš trūkumiņš- lādītei vāciņš slīdēja nost :(
Izdomāju, kā to slīdēšanu novērst!

Ar superlīmi pielīmēju lādītes vāciņa iekšpusē maliņu, kuru pagatavoju no veciem grāmatu apvākojumiem, kas bija saglabājušies vēl no bērnu skolas laikiem. Izgriezu 1 cm platas strēmeles, salīmēju kopā, lai no abām pusēm ir skaisti :)
Tagad vāciņš turās ļoti labi, pat, ja lādīti apgriež otrādi, tas nenokrīt.









Te ļoti labi var redzēt nospiedumus no gumijas. Es izmantoju šuro gumiju tāpēc, kad domāju - būs līdzenākas malas, neiespiedīsies mizā gumija un neveidos rievu.

Laikam jau labāk izmantot apaļo gumiju vai ari, kā bija pamācībā, kancelejas gumiju. Šinī bildē ( lādītei bez krellītēm )  lādītes vāciņam bija aplikta apaļā gumija - izveidojusies tāda šurāka strīpa un nav tā gumijas raksta ari :D

Tagad tā skatos un pat nezinu kā ir labāk, interesanti ir gan tā, gan ari šitā :D
 Cerams māsīcas būs apmierinātas ar dāvaniņu ;)

11 comments:

  1. Tā maliņa tagad tieši ir kā tāds skaists un košs akcentiņš! Ļoti labi izdomāts! :)

    AtbildētDzēst
  2. Kolosāli!Biju palaidusi garām Tavu rakstiņu un foto par šda tipa lādītēm!Neko tādu nebiju vēl redzējusi!

    AtbildētDzēst
  3. Vienreizēji - un ar uzlaboto maliņu vēl foršāk!

    AtbildētDzēst
  4. ļoti skaistas un interesantas lādītes - tik tādas pamazas, vajag iemēģināt pomelo pusītes :D
    Man patīk ar abām gumijām - maliņas abos variantos ir inčīgas :)

    AtbildētDzēst
  5. ļoti feinas lādītes. es laikam vēl censts nolakot ar caurspīdīgo laku kādu. :)

    AtbildētDzēst
  6. Paldies, Aija, Inese, Ilze :))

    Inese,paldies! Var pamēģināt ari no pomelo! Tikai baidos, kad nesanāk man kā ar apelsīnu biezo mizu, kura, izgriežot uz otru pusi, saplīsa :( Bet pomelo ir lielāka izmēra, kaut ar biezu mizu, varētu izdoties-būs kādreiz jāpamēģina :))

    Madara, ja nolakotu, tad tiešām būtu feināks skats :)) Paldies par ideju!

    AtbildētDzēst
  7. fantastiski!!!! :)
    man ļoooooti tīk :))

    AtbildētDzēst
  8. es esmu parnemta no tavam idejaam.... noteikti gribas sho visu darinaat tagad

    AtbildētDzēst
  9. peek-a-boo, paldies, man ir patiess prieks, kad Tev patīk :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...