piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Rozes no auduma un dāvanu kastīte


Vajadzēja iesaiņot dāvaniņu, iedomājos no vecā kalendāra lapas uztaisīt dāvanu kastīti, un protams, kā jau ierasts-tika sataisītas ari rozes no auduma :)
'
Atrādu, kādas šoreiz man sanāca tās auduma rozes...

...un tā dāvanu kastīte no kalendāra lapas :). Lentiņai ir tikai dekoratīva loma, jo kastītes malas ļoti labi turas savā vietā-nelokas vaļā.

Tāda nu lūk man pašas gatavota dāvaniņa (kastītē ir "maciņš" ar pārvērtībām ).
 Dāvana domāta brāļa sievasmātei.

4 komentāri:

  1. Ļoti skaista dāvana - rozes fantastiskas (šī krāsa tām ļoti piestāv) un kastīte ļoti, ļoti jauka - man šīs kastītes kāreizi patīk, ka tās dikti vienkārši pagatavot un labi turas ciet :)
    Nu un kastītes saturs jau man arī ļoti patīk :)))

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Inese!
    Man ari šis kastītes ļoti patīk- gan vienkāršās pagatavošanas, gan formas dēļ, gan arī tas, kad turas ciet bez jebkādiem stiprinājumiem-nevajag obligāti siet apkārt kādu banti :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...