piektdiena, 2011. gada 15. aprīlis

Лунтик


Kas ir Luntiks? Tas ir multenītes varonis, kas izšķīlās no olas uz mēness un nokrita uz zemes. Šitas zvēriņš ļoti patīk mazajai Gabrielai (brāļa meitiņai). Tāpēc brālis prasija, vai es nevarot to uzšūt priekš Gabrielas. Paskatijos multenīti youtube, lai iepazītu šo brīnumu, nolēmu, kad laikam jau varēšu. 


Te ir daži attēli, kāds tas Luntiks izskatās.










Tā kā nekad neesmu šuvusi mīkstās rotaļlietas (ja neskaita to mazo lelli, kura ari tika šūta priekš Gabrielas, un kura nemaz viņai neinteresē :D ), tas bija man liels izaicinājums, radīt kaut ko tādu :)
Piegrieznes man protams nebija un ari netā nekā ko tamlīdzīgu nevarēju atrast. Tad bija vien pašai jāfantazē ko un kā...
Sāku pirmais ar galvu-improvizēju acis, aplīšus uz vaidziņiem ari netrāpiju īstajā vietā, bet visā visumā sanāca tīri neko, nodomāju ka var turpināt. Tad tika šūts rumpis, rokas, apkakle, saliku visu kopā. Kājas man gāja grūtāk, jo nemācēju dabūt pareizo formu ne kājām, ne kāju pirkstiem :)
Un vispār, man viņš nav sanācis tāds apaļīgs, kā vajag, bet toties stabili stāv uz savām kājām! :D
Tad nu lūk kāds ir mans Luntiks!








No mugurpuses.













No sāniem.




















No otriem sāniem :)







Un te viņš pats visā augumā. Luntiks ir 40 cm garš.


13 comments:

  1. Skaista mantiņa un ļoti līdzīga oriģinālam. Brāļa meitiņai noteikti patiks .

    AtbildētDzēst
  2. Какой он хорошенький!!! Прелесть! Просто прелесть!!!! И очень-очень ПОХОЖ! :)

    AtbildētDzēst
  3. vah, ku feins - tās austiņas un ģīmītis... nu tāāāds jaukums :) Es gan neesmu pazīstama ar šo muļķašku varoni, bet pēc bildītes izskatās nu akurāt kā divas ūdens piles...

    AtbildētDzēst
  4. Oho, tiešām meistardarbs - loti tuvs oriģinālam! Izskatās dikti mīļš! :)

    AtbildētDzēst
  5. Es tādu multeni nemaz nezinu, katu manai lielākajai meitiņai arī 2 ar asti gadi un multenes ir ļoti cieņā... Bet šis, manuprāt, ir pat ļoti līdzīgs oriģinālam. Ļoti mīlīga mantiņa :) Dabūt tādu gatavu pašas spēkiem, bez priekšrakstiem un piegrieztnes - apbrīnojami, malacis, super!!!

    AtbildētDzēst
  6. Paldies, meitenes, par jaukajiem vārdiņiem!!! Man prieks, ka Jums patīk. Domāju, kad tad jau mazajai ari patiks :))
    Es ari tādu multenīti nemaz nezināju, tikai tad es viņu iepazinu, kad brālis lika paskatīties yuotube un ierakstīt meklēšanā-luntik.

    AtbildētDzēst
  7. Ļoti jauks, skaists un mīlīgs zvēriņš sanācis! Rūpīgs un ar mīlestību darināts darbiņš! :)

    AtbildētDzēst
  8. Paldies, Sixspārne! Tiešām, darināju ar mīlestību :)

    AtbildētDzēst
  9. Tiešām meistardarbs! Es pazīstu Luntiku un mana meita (2.5 gadi) saka, ka tas ir Luntiks. Lūk tā! Super sanācis :)

    AtbildētDzēst
  10. Daiga, paldies! Tas ir ļoti superīgi, kad Tava meitiņa atpazina Luntiku, tad man brāļa meita ari atpazīs viņu :))

    AtbildētDzēst
  11. cik smuks un mīlīgs. super sanācis :)) un kopija oriģinālam :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...