pirmdiena, 2011. gada 15. augusts

Grūbu bumbas :)

Grūbu bumbas ir ļoti ātri pagatavojamas.
Vajadzīgas ir grūbas, balons un pudele.

Grūbas saber pudelē. Izmantoju papīra tūtiņu, lai ērtāka iebēršana :)

Cik daudz bērt grūbas? Tas ir skatoties cik lielas bumbiņas vēlaties. Man bija maza vīna pudelīte- 250 ml, piebēru apmēram trešo daļu no pudeles.


Tad uzpūš balonu un uzvelk uz pudeles kakliņa.


Grūbas saber balonā. Izlaiž gaisu no balona un aizsien galu. Balona galu sien pēc iepējas tuvāk pildijumam, cenšoties izlaist visu gaisu. Man protams tas neizdevās-nedaudz gaisa iekšā palika :)

Brālis man ieteica uzzīmēt sejiņas, būšot interesantāka darbošanās :) Ar marķieri uzzīmēju un pēc tam lieko krāsu nomazgāju, lai spaidot bumbiņu nenosmērētu rokas.

Un tagad ļausim vaļu rociņām !
Šādas bumbas ir ļoti labas roku fiziskā spēka stiprināšanai.
Man pašai ari bija liela interese viņas spaidīt un veidot visvisādas formas. Aizraujoša darbošnās :)




Gabrielai (brāļa meitiņai ) būs jauna rotaļlieta!


8 komentāri:

  1. Labās bumbas! Bērns vienreiz bija atnesis no bērnu dārza tādu, tikai pildītu ar kartupeļu miltiem :) Beigās bija lielas acis, kad pārplīsa un izbira saturs :D bet nu mazie jau piestrādāja, lai pārplīstu! :D

    AtbildētDzēst
  2. Tiešām laba manta, savām čiepām arī tādus veidoju
    http://mammasblogs.blogspot.com/2011/01/balonmantinas.html
    Bērt balonā iekšā var viskautko, kas neveicina plīšanu; mūsu baloni vēl dzīvi un man pašai tie vairāk patīk kā vannas istabas aksesuāri, jo plus tam, ka saturs var pabirt, pie paša balona viskautkas līp klāt, sevišķi, kad to vazā kā nākas...

    AtbildētDzēst
  3. feinie grūbbumbuļi :D - jā mums arī pazīstami tie ar miltiem - dēlēnam ļoti patīk (man jau arī :D) ņurcīt un spaidīt...

    AtbildētDzēst
  4. Daiga, redz kā es biju palaidusi garām Tavas balonbumbiņas :(, man tikai savādāka tā pildīšana, bet bumbiņas princips tas pats :D.

    Aija, Inese, man ari bija pazīstamas tikai ar miltiem pildītas bumbas lidz izstāstija par šādu pildījumu un nospriedu, ka tas ir labāks variants- ja gadijumā viņas pārplīst, tad vieglāk savāk to šmuci :D. Kā Daiga saka-"pildīt iekšā var viskautko, kas neveicina plīšanu"

    AtbildētDzēst
  5. šitās ir feinas. būs sīkajiem jāuztaisa, lai ir v;el kāda jautrība :D

    AtbildētDzēst
  6. :))) feinas ņurcāmbumbas! Man tie ģīmīši patīk! Tad ņurcot var iepētīt kā mainās sejas izteiksme:))))

    AtbildētDzēst
  7. Madara, sīkajiem toč būs jautrība :D

    Inga, brālis ieteica tos ģīmišus uzzīmēt tieši tādam nolūkam-vērot, kā mainās sejas izteiksme :)

    AtbildētDzēst
  8. brinishkjigi, izskatas ideju pilns blogs super super....uztaisiit shodien!?

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...