pirmdiena, 2012. gada 18. jūnijs

Leļļu klubkrēsls. Darba apraksts.


Pēc Ineses (Gadalaiku skices) lūguma, padalīšos, kā es šuvu klubkrēslu Rūķīša mājiņai-koferim.

Vajadzīgie materiāli.
Piegriezne.
Krēsla sēžamdaļa. Piegriežot no auduma, jāpiegriež klāt vīļu tiesa-0,5 cm
 garā strēmele ir 25x3cm-tas ir četrstūra perimetrs plus 1cm vīlei

Krēsla sānu daļas sāni un atzveltnes sānu daļas sāni. Griežot audumu, jāpiegriež vīļu tiesa-0,5 cm
Klubrēsla sānu daļas.Taisnstūru izmēri-17x7 cm
Atzveltne-taisnstūris ir 28x7 cm

Sašuj sēžamdaļu, sānus, atzveltni
Izver uz labo pusi, iepilda sinteponu, aizšuj caurumu

Tagad šuj visu kopā.
Atzveltni piešuj pie sēžamās daļas

Tad piešuj sānu daļas


Lai izveidotu skaistāku formu izmantoju apvilktas podziņas.
Ar audumu apvelk astoņas podziņas

Krēsla sānam šuvu šādi
Podziņu pievelk, veidojot sev vēlamu formu

Labajā pusē sāns ir ar piešutām podziņām. Tāpat izdara ar kreiso sānu

Aizmugurē ari piešuj podziņas, pievelkot veidojot formu

Audumu esmu šoreiz izvēlējusie par mīkstu, pārāk pufīgs man tas klubkrēsls ir sanācis :D


Ļoti ceru, kad diezgan saprotami esmu izklāstijusi to procesu...ja kas nav saprotams, tad jautājat ;)
Man grūti ir aprakstīt ar vārdiem , tāpēc visa cerība uz fotogrāfijām  :)




5 komentāri:

  1. kolosāli. šitik smalks darbiņš. un viss ir saprotams ;)

    AtbildētDzēst
  2. Super. Darbiņš gan pamatīgs, bet visu labi var saprast...

    AtbildētDzēst
  3. skaists, manā mīļākajā krāsā un pufīgumā - es tādā noteikti varētu dzīvot :D, tik nav mans izmērs :)))

    AtbildētDzēst
  4. Ārprāts, šito darbu, šitās sīkās detaļas!!! Ineta, fantastika! Skaisti! :)

    AtbildētDzēst
  5. Liels paldies par aprakstiņu!Skatoties sķiet,ka viss ir saprotams!Rudenī,kad plānoju ķerties klāt atkal rokdarbiem,noteikti šo te izmēģināšu!:))

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...