sestdiena, 2015. gada 14. marts

Vienkārša glezniņa no reklāmām








Iepatikās ideja, taisot iedomājos skaistāku, bet tomēr galarezultāts ne visai apmierina, kaut kas nepatīk...mākslinieks no manis štruntīgs...


5 komentāri:

  1. Lasu pēdējos teikumus un domāju, cik pazīstami... tik bieži gribam rezultātā kaut kā labāk, skaistāk:) Man, piemēram, patīk:)

    AtbildētDzēst
  2. Jā, pret saviem darbiem esam diezgan kritiskas.... Bet man patīk šī glezniņa... kaut kas, ar ko varētu nodarbināt bērnus brīvdienās... ;)

    AtbildētDzēst
  3. Tas tiesa, paškritika ir , bet domāju, kad tas nav slikti, kāda kripatiņa no tās var būt ;)

    Starp citu, es tieši tā ari redzu, kad to glezniņu būtu taisijis bērns, nevis es, priekš manis pārāk vienkārši sanācis :D. Kaut gan uzskatu, kad vienkāršais vienmēr ir tas ģeniālais...nu re, man jau sava glezniņa sāk patikt :))

    AtbildētDzēst
  4. Apskatījos tavu glezniņu un tūlīt ievilku savos kāmja krājumos vakar izsniegto D*ogu reklāmas avīzi. Interesanta ideja! Varbūt dzims man arī kāda...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Rita, šī ideja man ari iepatikās :)
      Veiksmi idejas realizēšanā ;)

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...