pirmdiena, 2013. gada 7. oktobris

Ar savām rociņām - Drēbnieku manekens


Šis ir mans otrais mēģinājums-veiksmīgs mēģinājums :), kuru varu Jums atrādīt. Pirmo manekenu taisot mazliet kļūdijos un iznākums man nepatika, tāpēc ķēros pie nākamā :D

Ilgi domāju, kā lai tieku pie drēbnieku manekena. Ložņājot pa netu, te uzgāju  kā dabūt manekena formu. Un, kādā veidā to formu dabūt par drēbnieku manekenu, mana improvizācija :)

Es pati par modeli :D
  Vedekliņa mani aptina ar skoču. Mugurpusē pārgrieza.

Ar skoču salīmēju kopā muguru un aizlīmēju roku caurumus.

 Te nu man kaut kā izpalika procesa fočēšana, mēģināšu kaut kā aprakstīt :)
Veco slotu ieliku iekšā (pati slota labi tur plecu daļu) cieši piepildiju ar lupatām. Apakšu noslēdzu ar kartonu, kuram pa vidu izstumj slotas kātu. Kartona rulli (no auduma baķa) ieģipsēju puķupodā. Slotas kātu ieliekot kartona rullī, manekenu var viegli grozīt.
 Kakla daļa ari ir no auduma baķa kartona ruļļa, kura apkārtmērs tīri labi atbilst kakla apkārtmēram.


Lai nolīdzinātu rieviņas un grumbiņas, man pietrūka skoča, tapēc apvilku ar plānu kārtiņu sintepona.

Tagad tikai jāapģērbj. Noderēja bītlene, kura mazgājot nokrāsojusies :)
Kakla daļai piestiprināju plastmasas spainīša vāku, iešuvu sānos līdz pat pleca vīlei, noņemot piedurknes.

Apakšā bītleni savilku, nav jau nekāds glītais skats..., a bet nevienam nav jāskatās zem maniem brunčiem :D

Nu lūk kāds sanācis mans Drēbnieku manekens


Adatiņas manekenā durās labi.
Tā saraustīti gan sarakstiju, bet nu ceru, kad domu, kā tas tapa, sapratāt ;)

8 komentāri:

  1. Wow, malacis...man arī tas tagad kļūst aktuāli, jo esmu sapratusi, ka visgrūtāk ir nolaikot uz sevis :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :) paldies!
      Sevi nolaikot tik tiešām ir grūti, bet es esmu jau "piešāvusies" to darīt. Toties tagad, es ļoti ceru, kad manekens man atvieglos to darbu ;)

      Dzēst
  2. Ārprāts,cik foršs iznācis!!!!!!!Bet nu šito darbu,man laikam nebūtu pacietības...MALACIS!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies,Ilze!
      Tagad, kad darbs padarits, neliekas nemaz tik grūti :D, kaut gan manekena piepildīšana mani tracināja :D

      Dzēst
  3. Es ar visu laiku taisos manekenu taisīt... bet atrunas visādas... bet tu gan malacis...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :)
      Uz šito es ari gāju diezgan ilgi, līdz beidzot saņēmos un izdariju ;)

      Dzēst
  4. Super skaisti sanāca. Man arī būs tāds jāuztaisa.

    AtbildētDzēst
  5. Super skaisti sanāca. Man arī būs tāds jāuztaisa.

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...