svētdiena, 2012. gada 4. novembris

Patchwork mandala

Vairāk kā pirms gada  Pie Ineses blogā lasiju rakstiņu par mandalām, kurš ļoti iepatikās. No tā laika man  gribējās pamēģināt zīmēt mandalas, bet nevarēju saņemties...nebija drosmes...un ja nu man nekas neizdosies...
Beidzot esmu saņēmusies :D, kā šuvējai mana stihija ir audumi, tad ari mandala tapa no lupatiņām :)

Uz putuplasta plāksnes pārkopē zīmējumu, pa kontūrām iegriež.



Tad (es izmantoju metāla naguvīlīti) rieviņās iebaksta auduma gabaliņus. Beigās savu mākslas darbu uzlīmēju uz kartona.
Mandalas izmērs ir 43x43 cm



Es to paveicu! Man ir MANDALA!!!


8 komentāri:

  1. Košas noskaņas tavā mandalā! Skaisti!

    AtbildētDzēst
  2. fantastiski skaista un dzīva Tev mandala :)))
    Inet, mandalas nevar neizdoties, tās var patikt vai nepatikt, bet tās vienmēr ir izdevušās tieši tādas, kādas tās tobrīd var izdoties :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Inese! Tagad zināšu, kad nav ko raustīties un kad uznāks luste zīmēšu mandalu :))

      Dzēst
  3. Ļoti skaista un ziedoša mandala! :)

    AtbildētDzēst
  4. Paldies, Rita, Ilze, Sixspārne :)))

    AtbildētDzēst
  5. Stulbs jautājums - bet kur putuplasta plāksnes var nopirkt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. It nemaz nav stulbs jautājums ;)
      Pa manam tādas plāksnes var nopirkt būvmateriālu veikalā. Pati es neesmu pirkusi, mājās jau no senākiem laikiem maza kaudzīte glabājās :)

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...