pirmdiena, 2012. gada 9. aprīlis

Praktisks padoms, kā uzlabot savēlušos apģērbu

Paliek siltāks. Lienu skapī pēc vieglāka apģērba. Izvelku trikotāžas mētelīti ...oops...velns, baigi savēlies. Nāksies pastrādāt :) Nu varu ar jums padalīties vienā maziņā fīčā, kā es tieku vaļā no tām nejaukajām "bumbiņām", kuras rodas audumam saveļoties. Varbūt jau kāda pielieto šādu metodi, bet padalīšos..a ja nu kāda nezin :)


Pa gabalu neko jau nevar redzēt, bet tuvumā...


Ņemu parastu vienreizējas lietošanas skuvekli


un sāku "skūt" mētelīti


Jāliek uz cietas, līdzenas virsmas ( es uzliku uz gludināmā dēļa) un īsiem, vairākiem vilcieniem vienuviet kasa, kamēr pazūd tie nesmukumi. Ja vilks garākus vilcienus ar skuvekli, tad audums var izveidot kroku un pastāv iespējs, ka tad audumu var sagriezt, bet ja viss ir gluds, tad pilnīgi nekas nenotiek.


Skuvekli spiedu diezgan stingri, nevejag baidīties par sagriešanu, galvenais, kā jau teicu, lai ir stingrs pamats un ar roku var pieturēt audumu, lai tas nesaslīd kopā.


Ar rullīti notīru pūkas.



Salīdzinājumam, kāds ir galarezultāts.


Tādā veidā es ari darbojos ar adijumiem, ļoti efektīgi. "Skujot"adijumus, tik stipri nav jāspiež skuveklis, ka to daru ar audumiem. Nu ar izjūtām, ar izjūtām :)

Ceru, kad kādai noderēs.

2 komentāri:

  1. a par šitiem pasākumiem vienmēr baidos, kas gala rezultātā ar audumu notiek, kad tos bumbuļus tā regulāri plūkā. Īpaši par adījumiem bail, kā tie pārcieš šīs ekzekūcijas... Jāatzīst, ka es ne reizi tādēļ neesmu atbumbuļojusi drēbes, iegrūžu tik tās dziļāk skapī ar domu, ka varbūt kādreiz tie bumbuļi paši nokritīs :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Inesīt, nevajag baidīties, ar audumu nekas ļauns nenotiek :). Protams tādiem adijumiem, kuriem ir mežģīnraksts, es neriskēju tādas ekzikūcijas:D. Jau vairākus gadus es pielietoju šo metodi atbumbuļošanā un nekādas vainas, apģērbs man nokalpo ilgāku laiku :)
      Ja jau Tu tos sabumbuļojušos apģērbus glabā skapī tālākajā plauktā, tad vari droši ar kādu paeksperementēt, neko nezaudēsi :)))

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...