sestdiena, 2012. gada 4. februāris

Neparastā dāvaniņas izloze :))

Šodien manam blogam paliek gads un viens mēnesis, un pienākusi diena, lai izlozētu kam tiks mana dāvaniņa. Izlozēšu pa vecai modei-ar lapiņām :). Mājās esmu viena ar savu kaķīti-Čipiņu, cita palīga nav, nodomāju tikt galā viena pati.

Sarakstiju lapiņas. Uz dāvaniņu pieteicās 23 meitenes :)

Satinu rullīšos.
Sāku lapiņas sajaukt. Manam mīlulim ieinteresēja manas darbības un piebiedrojās. Jokodama viņu uzrunāju, lai nāk palīgā...un tak sadzirdēja mani :D

Sāka jaukties pa trauku


Un darbojās tik veikli, kad nevarēju paspēt iefočēt...nesaprata, kad jāietur pauzīte un jāiepozē ar :D

Jaucās, jaucās pa trauku, kamēr izkrita viena lapiņa

Tad nu gan panesās lielie prieki, sāka tik lustīgi spēlēties ar to lapiņu. kad paķēra to zobos un aizskrēja :D



Viss notika tik ātri, kad nepaspēju spiest pogu, lai noķertu labākos kadrus :D
Beigās skrēju Čipiņam pakaļ, lai nenozaudē lapiņu.
Tāda lūk man sanāca tik neparasta izloze!
Pašai ari ļoti interesēja, kuras vārds ir uzrakstīts...

APSVEICU Maija (Bienes pavediens), redz kā rotaļīgi sanāca izlozēt Tavu vārdiņu :)))
Maija, lūdzu uzraksti man uz  e-pastu inetav2@inbox.lv savu adresi, lai varu nosūtīt dāvaniņu.

Paldies Jums, meitenes, kad piedalijāties!




10 comments:

  1. Ļoti jauka izloze. Un apsveicu Maiju.

    AtbildētDzēst
  2. jautri gan jums noritēja izloze:)

    AtbildētDzēst
  3. Kolosālākā izloze!!! :) Apsveicu Maiju!

    AtbildētDzēst
  4. gudrs gan Tev mincis, Tu viņu varētu nākamreiz uz vēlēšanu iecirkni ņemt līdzi, varbūt viņam izdosies ko jēdzīgu ievēlēt, jo ar izlozi tika galā pat ļoti veiksmīgi :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :D ,tad uz vēlēšanu iecirkni jāiet mums visām ar saviem mīluļiem- ar vienu balsi nepietiktu :)))

      Dzēst
  5. Kas Tev par feinu palīgu! Sveicu Maiju ar uzvaru! Un sveicieni Tev un Tavam blogam jubilejā!

    AtbildētDzēst
  6. Apburošs palīgs, super! Apsveicu vinnētāju :)

    AtbildētDzēst
  7. nu vienreizējs palīgas. man Markuss sēž klēpī un ieraudzīja asistentu, iesaucās - kaķīte :D
    Sveicu Maiju ar iegūto balviņu :)))

    AtbildētDzēst
  8. Vai, paldies!!!!Tas tik bijis varen jauks pasākums ar to izlozi!Ļoti gudrs Tev tas palīgs, ka tieši mani izlozēja!ESmu tik priecīga!!!!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...