sestdiena, 2012. gada 7. janvāris

Dāvaniņa Jums

4.janvārī manam blogam palika gadiņš. Mazliet gan esmu nokavējusi svinēšanu :D, bet kā jau saka-labāk vēlāk nekā nekad ;).
Atrasties šeit ir tik kolosāli-varētu rakstīt un rakstīk, kāpēc man bloglendijā patīk, bet nemocīšu Jūs ar gariem prātojumiem no manas puses :D.
Vienkārši pateikšos tai dienai, kad izdomāju sataisīt savu blogu!
Paldies, nu ĻOTI LIELS PALDIES JUMS MEITENES, kad Jūs tādas esat- Jūsu darbiņi, idejas un padomi-ar kuriem esmu sevi bagātinājusi!
Paldies maniem bloga sekotājiem un tiem, kuri kaut pa reizītei ieskrien blogā palūrēt, ko esmu sadarijusi :)
Un pateicībā par visu un visiem, sarūpēju mazu dāvaniņu Jums no manis- pašas darinātu ( man tač rokdarbu blogs kā nekā :D )

Līdz 3.februārim var pieteikties.

Dāvaniņa ir maza somiņa -20x9x4 un zieda piespraude-7cm diametrs. Ja kāda vēlās šo dāvaniņu sev, tad piesakaties komentāros.  Pieteikties varat līdz 3. februārim. Izlozēšu 4.februārī, ja būs kāda pieteikusies :D.




Noteikumi?  Tikai tas, lai Tev ir savs blogs (nevajag obligāti būt rokdarbnieču blogam ), jo sevšķi gribās pateikties blogu meitenēm :)




1. Aija- Aijas lietas
3. Madara- Puķuzirnis
4. Aija- ances modes
5. Maija- Bienes pavediens
6. Agnija- Aggie`s world

41 komentārs:

  1. Es pirmā? :) Sirsnīgi sveicu bloga gadadienā! Es arī priecājos, ka Tu sāki rakstīt un dalīties ar mums savās zināšanās un iedvesmā! Tavi darbiņi ir ļoti skaisti un izdomas bagāti!
    Piesakos somiņas izlozē- tā ir burvīga! :)
    aijaslietas.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  2. Sirsnīgs paldies, Aija! Somiņa ar to puķi ir komplektiņā :)

    AtbildētDzēst
  3. Sveiciens blogdzimšanas dienā! Noteikti arī gribu piedalīties dāvanas izlozē. Sandra Spu no garlaicigamdienam.com

    AtbildētDzēst
  4. es ar es ar piesakos uz šo skaisto dāvaniņu. madara no puķuzirni. ;)
    blogu lasu ar prieku un iedvesmu. patīk darbiņi, ar tādu rūpību darināti. vienmēr apbrīnoju ziedus kā sanāk Tev tik skaisti izveidot :)))

    AtbildētDzēst
  5. Sveiciens jubilejā! Es arī piesakos izlozei :))

    AtbildētDzēst
  6. Sveicu ar pirmo lielo jubileju!Lai arī turpmāk rodas daudzi jauki darbiņi!
    Arī es pieteikšos uz dāvaniņu!
    Biene no Bienespavediens.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  7. Apsveicu ar bloga jubileju! Tev ir ļoti jauks blogs un interesanti darbiņi! Savukārt es izloze tomēr NEpiesakos. Somiņa ļoti skaista un zieds burvīgs, bet man īsti nebūtu kur pielietot. Tāpēc priecāšos, ka tiks kādai citai un nepalelināšu konkurenci. Veiksmi arī turpmāk!.

    AtbildētDzēst
  8. Apsveicu! Lai nākamie tik pat ražīgi :)
    Un burvīga ideja dāvināt citiem, ne tikai gaidīt dāvanas. Es šādi izrīkojos uz savu apaļo jubileju, dāvinot citiem savu darbu, kas ieguldīts grāmatas tapšanā. Un taisnība tiem, kas saka - dāvināšanas prieks ir pat lielāks par saņemšanas :)
    Arī es teikšu, ka somiņa ir burvīga, bet neesmu tās mērķauditorija, tāpēc labprāt atstāšu saņemšanas prieku citai, kam noedēs.

    AtbildētDzēst
  9. Sveicieniņi Tavam blogam dzimšanas dienā!!! Un es ar piesakos šo skaisto dāvaniņu.

    AtbildētDzēst
  10. Sveiciens Tavam blogam jubilejā! :) Lai arī nākamajā gadā tik pat un vēl vairāk daudz radošu ideju & iedvesmas :)
    Un es arī piesakos uz šo skaisto dāvanu :)
    Andra no andrasballes :)

    AtbildētDzēst
  11. Un jā, es lieku Jūs sarakstiņā, bet ja redzat, kad kaut kas man nav pareizi ierakstīts, tad dodat ziņu :)

    AtbildētDzēst
  12. O!
    Sveiciens Jaunajā gadā! Kā arī apsveiciens jubilejumā !!!! Lai nākamais gads Tev ražīgs un jauks!
    Piesakos ka arī es burvīgās dāvanas izlozē:zksspok.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  13. Sveicieni blogjubilejiņā! Turpini priecēt mūs ar saviem skaistajiem darbiem! :)
    Ļoti labprāt piesakos uz dāvaniņu. :)

    AtbildētDzēst
  14. Sveicieni blogjubilejā arī no manis :). Lai viss nākošais gads pilns burvīgām un aizraujošām idejām!
    Tavam blogam tā klusi sekoju jau sen, bet tikai tagad pirmo reizi ierunājos.
    Es, protams, arī piesakos uz tik skaistu dāvaniņu :).

    Mans blogs: www.pulveris.lv

    AtbildētDzēst
  15. Paldies, Daiga! Prieks, ka ierunājies :))

    AtbildētDzēst
  16. pirmais gadiņš aizritējis, kā vilnītis jūriņā, atver vārtus Laimes māte turpmākiem gadiņiem :)))
    Mīļi sveicieni bloga jubīlītī. Lai arī vienu Tavu dāvanu jau esmu laimējusi, es tomēr bezkaunīgi startēšu arī uz nākamo :), tā teikt veselīgai konkurencei :)))

    AtbildētDzēst
  17. lielum lielais sveiciens Tev un Tavam blogam tik nopietnajā jubilējā!!!:) lai veicas darbos arī turpmāk. Piesakos uz fantastikso dāvanas izlozi:)

    AtbildētDzēst
  18. Mīļš paldies, Inese! Pareiz, pareiz, veselīgai konkurencei ir jābūt :)))

    Sanita, paldies :)

    AtbildētDzēst
  19. Es ar', es ar' piesakos uz feino dāvanu. :)
    Sveiciens ar pirmo! :) Man vēl jāaug līdz šim cipariņam. :)

    AtbildētDzēst
  20. Dux, paldies! Tas gadiņš pienāks ātri, laiks skrien nemanot :)

    AtbildētDzēst
  21. Es arī pivienojos visiem sveicējiem un labu vārdu teicējiem :) Un piesakos uz kolosālīgo dāvniņu.

    AtbildētDzēst
  22. Mīļš sveiciens bloga jubilejā! :)) Pie Tevis vienmēr ir interesanti darbiņi, bet puķes - tās ir vienkārši burvīgas! Puķu meitene Ineta!:))))
    Labprāt piesakos uz feino dāvaniņu - Inga no ingaspiezimes.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  23. Sirsnīgs sveiciens jubilejā! :)) Lai izdodas arī turpmāk būt tikpat radošai, lai aizvien papildinātu savu blogu ar interesantiem rakstiņiem un apbrīnas vērtiem rokdarbiņiem! Izlozē gan nepiesaku savu dalību, vnk gribēju pateikt labus vārdus, lai iepriecinātu un dienu darītu gaišāku! :))

    AtbildētDzēst
  24. Inga, mīļš paldies :)))

    Homemade Cards, no sirds pateicos! Jebkurš komentārs, ar labiem vārdiem, iepriecina :)) Paldies!

    AtbildētDzēst
  25. Apsveicu jubilejā,tā turpini mūs priecēt ar saviem skaistajiem darbiņiem!Un piesakos uz dāvaniņu.

    AtbildētDzēst
  26. Sveicu tevi ar gada virtuālo jubileju! Esmu Tavu zirņu somiņu fane!
    Piesakos arī es dāvaniņa.

    AtbildētDzēst
  27. Sveiciens bloga gada jubilejā! Arī es labprāt piesakos dāvaniņas izlozei! Līga no ligaspasaule.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  28. NiPa, Spaariite, Līga, mīļš Jums paldies!!!

    AtbildētDzēst
  29. labprāt piesakos uz tik jaukām dāvanām! Kā arī sveicu ar zīmīgo jubileju! Lai plaukst jaunas rozes un top vēl un vēl neredzētas skaistumlietas!

    http://mammasblogs.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  30. Sveiciens virtuālajā jubilējā ;) Neesmu bieža viešņa tavā blogā, bet ja ienāku, tad izlasu un apskatu visu, līdz iepriekš lasītajam :)))
    Es labprāt piesakos uz dāvaniņas izlozi... kapēc?!- tāpēc ka ļoti, ļoooti patīk somiņa :)))
    Sandra no bloga- manas pasaules ;)

    AtbildētDzēst
  31. Es, protams, ne ar ko neizcelšos un arī sveicinu jubilejā! Kā dažas jau minēja, arī es tāpat klusiņām sekoju un beidzot ierunājos. ;) Dāvanām acīmredzot liels spēks. ;)) Ceru, ka es arī varēšu drīzumā palutināt citas ar dāvaniņām. Pagaidām piesakos uz šo, ļoti skaista!

    Ella no elliibas.blogspot.com ;))

    AtbildētDzēst
  32. Ellio, paldies! Un man prieks, kad mana dāvaniņa Tevi uzrunā :)) Ļoti labi , kad ierunājies, jo Tavu blogu nemaz nezināju! Paldies :)))

    AtbildētDzēst
  33. Kas par skaistiem darbiņiem un šī dāvaniņa vispār ir kolosāla, man pēdējā laikā topā ir violetie toņi, tāpēc aiz sajūsmas klusītēm nopūšos un pieturēšu īkšķīti, a ja nu...
    Un protams - sveiciens svētkos!!!
    eniine no eniine.darktech.org

    AtbildētDzēst
  34. Sveiciens blogdzīves gada jubilejā!
    Jāsaka godīga, pie tevis nonācu caur šo izlozi, bet noteikti iepazīšos tuvāk.
    Priecātos, ja paveiktos izlozē, jo dāvana ir burvīga!
    Rita(ritagrin.bogspot.com)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Rita! Prieks, kad nonāci pie manis! Bet es Tevi esmu sākusi apciemot nu jau kādu laiciņu atpakaļ:))

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...