sestdiena, 2011. gada 24. decembris

Sveiciens Jums svētkos un es ceļajūtīs


Skaistākie sapņi lai iekrīt plaukstās,
Nelūdzot,neprasot, negaidot...
Skaistākās cerības lai dzimst no jauna,
Mīlot, ticot un pielūdzot!

Piecīgus un gaišus Jums Ziemassvētkus!!!


*****
Pēdējās divās nedēļās es esmu tādā mazā stresiņā-nu jau pēc divām dienām došos ciemos pie meitiņas uz Londonu. Kāpēc tad jāstreso? Tāpēc, kad es nekad mūžā neesmu lidojusi ar lidmašīnu, ceļā došos viena pati...ai, ko tur satraukties, gan viss būs labi, nu ļoti labi :)
Meitiņa man lūk tādu dāvaniņu uz Ziemassvētkiem sagādāja. Esmu bezgala priecīga, kad beidzot ari es pabūšu kaut kur tālākās ārzemēs. Bijusi esmu tikai Lietuvā, Igaunijā un Krievijā-tas bij tik sen...:D

Maza dāvaniņa meitiņai no manis.






6 komentāri:

  1. Priecīgus Ziemassvētkus, Ineta, un jauku un veiksmīgu ceļojumu!

    AtbildētDzēst
  2. ku skaistām dāvanām Tu dodies prom no Latvijas :))) Protams, ka viss būs labi - ļaujies ceļojuma burvībai un lai Tev lieliska kopābūšana ar meitiņuPeciņu (pieļauju, ka viņa ir izaugusi no bērnu dārza vecuma, bet tik un tā ir "meitiņa" :D)

    AtbildētDzēst
  3. Priecīgus Ziemassvētkus!!! un zini, lidot ar lidmašīnu ir tik forši, orgasmu var noķert :D būsi mazliet tuvāk man ar... un vēlreiz: Priecīgus Ziemassvētkus!!!

    AtbildētDzēst
  4. Inese, paldies :)) Protams, kad mana meitiņa jau izaugusi no bērnudārza vecuma, nu jau ir 20 gadiņi :), bet tik un tā meitiņa :))

    aggie, paldies! Ja lidot ir tik forši, tad tiešām nav ko ķert kreņķi :D. Vēlāk padalīšos ar izjūtām ;)

    AtbildētDzēst
  5. veiksmīgu ceļavēju :)))
    bet man gan lidot nepatika :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...