ceturtdiena, 2011. gada 15. decembris

Mana pirmā filcētā puķe

Draudzene palūdza uztaisīt puķi savai tamborētajai cepurītei. Nezin kāpēc, bet es iedomājos, ka auduma puķe tamborējumam ne visai piestāvēs. Tā kā tamborēt ziedus nemāku, ari uzadīt tos nejēdzu :D, tad ņēmu un iemēģināju roku puķes filcēšanā. Ideja gūta šeit.

Tāda nu lūk man viņa ir sanākusi.





3 komentāri:

  1. Nebiju tajā lapā bijusi, bet esmu dikti izbrīnīta, kur var būt tik līdzīgas idejas. Pagājušā gadā izveidoju gandrīz tādu. Nu vidus tiešām tāds pats. http://duxis.blogspot.com/p/mani-darbi.html Reku i'. :)
    Bet Tevis veidotā puķīte tiešām ir labs variants pie tādas cepurītes. :)

    AtbildētDzēst
  2. Dux, Tavi filcējumi ir dievīgi, ar manu nemaz nevar salīdzināt :), ļoti gribās iemācīties veidot tādas skaistas lietas!
    Es nevaru atrast to puķi, uzkopējot to adresīti, man nekas neveras vaļā-saka, kad meklētā lapa Tavā emuārā nepastāv :(

    AtbildētDzēst
  3. Čeku reku mana puķīte, ar identisko viducīti. :) http://4.bp.blogspot.com/-x0iEVymtc9M/Tg2BIF30bkI/AAAAAAAAAF8/k3Z-KzVYr0A/s1600/DSC_0206.jpg
    Paldies par manu darbu novērtējumu. :) Tu taču rakstīji, ka tā ir Tava pirmā filcētā puķe. Priekš pirmās - superlabi! Ikviens rokdarbnieks zina, ka prasme un kvalitāte aug darbojoties. Jo ilgāk darbojas kādā jomā, jo feināk sanāk! :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...