sestdiena, 2011. gada 3. septembris

Minirozīte 2 - izgatavošanas apraksts

Mēģināšu ar fotogrāfiju palīdzību jums pastāstī, kā izveidot rozīti gredzentiņam.
Vajadzīgie materiāli

Izgriež ziedlapiņas. Izgriezu 9 gb., rozā rozītei man izgāja gan tikai 7gb., bet sataisiju rezervīti, jo nevar zināt kā veidosies zieds-varbūt vajadzēs vēl kādu lapiņu.
Griezu uz aci :) Izrādās, ka ziedlapiņas izmērs ir šāds.

Apdedzina maliņas.

Tad ar diegu lapiņas savelk, bet vienu atstāj nesavilktu- no tās tiks veidots ziediņa vidiņš.
No nesavilktās ziedlapiņas izvedo rozītes vidiņu. Izvēlās zieda augstumu un tajā vietā veic sastiprināsānu, tajā pašā vietā stiprināsies visas ziedlapiņas.


Ņem saviklto ziedlapiņu un piešuj pie vidiņa.
Un tā turpina ari ar pārējām lapiņām, visu laiku sekojot līdz, kā veidojās zieds.
Tāda lūk sanāk rozīte. Šoreiz izmantoju 8 ziedlapiņas.

Zieda apakšā lieko audumu līdz savienojumam nogriež nost.
Ņem gredzena pusaplīti ar caurumiņiem un- tā kā "bļodiņā" liek iekšā ziediņu. Apgriezu pusapli otrādi tāpēc, lai ziediņš labāk piegultu malām.

Piestiprina ziediņu.

Te var labi redzēt ziediņa sasiprinājumu.

Lai to neredzētu, ziedlapiņas pievelk pie malām.

Pēc ziedlapiņu pievilkšanas visi "nesmukumi" ir noslēpti.

Minirozīte gredzentiņam ir gatava.

Es atvainojos, kad man man nofočēts tas moments kā pieloka rozīti pie gredzena, bet domāju, kad tas visiem ir ļoti labi saprotasm :)- uzliek rozīti ar metāliņu uz gredzena un aizloka "austiņas".

GREDZENS GATAVS !

Abi gredzentiņi.

Nav man nekādas modeles rokas, bet safočēju ari kā izskatās uz tās :D




13 comments:

  1. Paldies, ka padalījies ar rozītes pagatavošanas noslēpumiem!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, ļoti skaidri un saprotami! Bet tikai jautājums- vai mums sanāktu tik skaisti kā Tev? :)

    AtbildētDzēst
  3. Meitenes, lūdzu :)

    Aija, gan jau ka sanāktu, vajag tik mēģināt un nedomāt ka nesanāks ;)

    AtbildētDzēst
  4. brīnišķīgs aprakstiņš, skaisti gredzentiņi (es gan vēl laikam piesvilinātu arī apakšdaļā visas spuras :D)

    AtbildētDzēst
  5. Inese, paldies :)
    Tās spuras varētu apsvilināt, tad kad liekais ir nogriezts, bet ne pirms zieda veidošanas, jo maliņa paliek stingra un nepadodās savilkšanai-nevar izveidot vēlamo ziedlapiņas formu un vēl pietam tā apdedzinātā maliņa, kad savelk saplaisā. Tāpēc es to apakšiņu vairs neapdedzinu :)

    AtbildētDzēst
  6. ...interesanti, vai no caurspīdīga auduma arī varētu uztaisīt, man te atgriezumi no blūzes...

    ...bet Paldies!!! par instrukciju...

    AtbildētDzēst
  7. Liels paldies par detalizēto stāstījumu! :)) Tev tiešām tās rozītes sanāk tik ļoti skaistas! :))

    AtbildētDzēst
  8. Paldies par foršo instrukciju :) Noteikti izmēģināšu :)

    AtbildētDzēst
  9. aggie, lūdzu :) Gan jau ka var taisīt ari no caurspīdīga auduma, jāpamēģina ;)

    Evita, lūdzu un paldies :)

    Andra, lūdzu :) Lai Tev izdodas!

    AtbildētDzēst
  10. no lentām veidojot rozītes es tagad apdedzinu uzreiz pēc sagriešanas, agrāk nededzināju un ļoti kaitināja, ka šujot kopā viss bij spurains un neestētisks :)
    No biezāka materiāla, protams, jāskatās, kā uzvedas audums pēc apdedzināšanas. Ja vēl pēc tam plānots apgriezt apakšmalu, tad dedzināšana jāatstāj uz beigām. Tai gredzena pamatnītē jau tās spuras tāpat var apvaldīt un paslēpt, man tomēr drošības pēc gribētos tās vēl piesvilināt, jo tas der arī kā līmes efekts, vēl viens papildus stiprinājums :)))

    AtbildētDzēst
  11. Jā, Inese, es piekrītu par to estētiskumu (man ari patīk, kad viss ir glīts) un līmes efektu kā papildus stiprinājumu :)Tiešām citiem audumiem pēc apdedzināšanas malas ir ļoti stingras vai trauslas. Man, ziedus taisot, tos ziedlapiņu galus sanāk pavilk uz leju, lai zieda forma būtu pa manam prātam, tāpēc zieda apakša sanāk nevienāda un galu galā liekais ir jānogriež :)) Tā sanāk, kad laikam esmu izdomājusi savu ziedu veidošanas tehniku :D

    AtbildētDzēst
  12. man patik...gribetu tadu, zinu ka neiespejami uztaisit, bet pameginasu

    AtbildētDzēst
  13. peek-a-boo, viss ir iespējams :)), vajag tikai mēģināt un nepadoties ;)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...