pirmdiena, 2011. gada 19. septembris

Lellīte no kaprona zeķēm


Man iepatikās šīs lellītes un nodomāju, kad tas būs man pa spēkam. Pirmais mēģinājums, kaut kas līdzīgs sanāca, bet varēja būt ari labāk :D





Gabrielai jauna lellīte! Cerams, kad patiks :) Mana pirmā viņai šūtā lelle Luntiks ir vismīļākā. Gabriela Ļuļu-tā viņa sauc Luntiku :D-ņem sev blakus gultiņā, vizina ar ratiņiem, šupo šupolēs, liek uz podiņa- nu viskautkā nodarbina savu Luntiku :) Ir pat pabarojusi ar vitamīniem-padalijās ar savējiem, nu dikti gādīga meitenīte :D.

Šinī fočenītē var redzēt Luntika nošmulēto mutīti, tā riktīgi ir pabarojusi ar tiem vitamīniem :D
Gribu pajautāt, vai flīsa lelli var mazgāt un ja var, tad kā to labāk veikt? Vai flīss nesavelsies?  Vai var veļasmašīnā vilnas režīmā mazgāt?


12 comments:

  1. cik feina, tik jauka. nu super. man ļooooti patīk :)

    AtbildētDzēst
  2. :))) - es arī pie šitiem "pupsiem" vienvakar nosēdēju un nopētīju, bet kaut kā nesadūšojos pieveikt :)
    Toties to iespaidā man zināmas iezīmes parādījās abos rudajos kaķbērnos :D
    Par mazgāšanu, diemžēl, neko nerubīju - a tas toč ir filcs, nevis flīss?

    AtbildētDzēst
  3. Madara, paldies!

    Inese, Tev tie kaķēni tik feiniņi sanākuši :)
    Es tak nerubiju no tiem filciem un flīšiem :D, noteikti jau būs flīss, pārlabošu tekstā to nosaukumu:D, paldies, kad mani palaboji ;)

    AtbildētDzēst
  4. Feina lelle :) man ļoti patīk tās acis un vēders, ka krekls izskatās tā kā druciņ pa mazu :)
    Flīsu noteikti var mazgāt, tikai kas Tev iekšē tajā rozā zvērā? Lai nesakristu vai nesaietu baigos kunkuļos, mazgājot ieliec veļasmašīnā ari bumbiņu.. Nu un tad izžāvēt kā - pieļauju, ka labāk uzreiz žāvētājā, nevis ļaut dabiskā ceļā izžūt..

    AtbildētDzēst
  5. Ļoti jauka lellīte! Un tik izteiksmīgas actiņas! Fantastika! :)

    AtbildētDzēst
  6. Lellīte tāda, kuru gribas ņemt rokās un mīļot. Tas apaļīgums tāds feins! Un acu izteiksme:)))

    AtbildētDzēst
  7. Varen mīļa lellīte.Tā vien gribas saņurcīt un samīļot.

    AtbildētDzēst
  8. Andra, paldies! Tagad brāļa sievai teikšu, kad var mazgāt to zvēriņu veļenē droši:)

    Sixspārne, Inga, NiPa paldies, meitenes :))

    AtbildētDzēst
  9. Burvīga apalīte:) Un ar visām anatomiskajām detaļiņām:)

    AtbildētDzēst
  10. Ilze, paldies :) Man tieši tās anatomiskās detaļas ari ieptikās šajās lellītēs :D

    AtbildētDzēst
  11. Smuks pups sanācis, mani arī vilina šie apaļīgie mazuļi :D
    es gan baidos mazgāt veļas mašīnā, parasti vismaz vēdera daļu iztīru (atārdu un izņemu sinteponu, jo parasti to lieku iekšā).
    Bet Luntiks viss tāds pufīgs. Es laikam nogaidītu līdz vasarai, lai pēc vilnas režīmā Luntiks varētu žūt saulītē... redz, mums Luntiks ir mīļākā multene, tāpēc man laikam tik dikti žēl, ja kas saietu grīstē pēc veļas mašīnas :D :D :D visādā gadījumā - lai veicas!

    AtbildētDzēst
  12. Paldies, Daiga!
    Man jau ari tāda doma parāva, kad laikam gan jānogaida tā mazgāšana līdz vasarai, jo saulīte labāk izkaltē :). Es ari esmu sastūķējusi iekšā sineponu, bet baigi negribās ārdīt vaļā :D. Paldies, Daiga, par padomu ;)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...