sestdiena, 2011. gada 6. augusts

Kāzu kleita


Fočenes nav no tām labākajām, man nepietika laika, lai sabildētu sev pa prātam savu rezultātu :D un ari vēl tas, ka dzīvoklī nesanāk tik skaistas bildes (nevar izvērsties, par maz vietas ), kā brīvā dabā. Nu ko es te smilkstu, lai tad iet uz ātru roku tapušās bilžas :)


Centos nobildēt tērpu visā augumā :)  Pie kleitas ir ari bolero jaciņa no mežģīnes. Laulājoties baznīcā līgavai nedrīkst būt pliki pleci, tas bija primārais, kāpēc tika šūta jaciņa.



Kleitas svārku daļai apakšā ir vairākām kārtām volāni no stingra tilla, lai paceltu kuplo apakšu mazliet uz augšu. Personīgi man nepatīk tās stīpas, kuras izmanto tādam nolūkam. Man pašai bija tāda kāzu kleita ar stīpu apakšā un tā man sagādāja nelielas neērtības-iziešnai pa šaurākām durvīm un apsēstoties arī vajadzēja piedomāt, kā to stīpu novietot, lai neceļas uz augšu, sevišķi grūti bija tikt mašīnā :D

12 comments:

  1. Kāds skaistums... baltās dienas baltā kleita! Kleita it kā ļoti vienkārša, bet mežģīnes to padara cēlu! Cepuri nost meistares priekšā!

    AtbildētDzēst
  2. Ideāli! Ļoti skaisti! un tā bilde, kur redzama līgavas mugura mežģīnēs!!! Man ļoti patīk, ka tērps neizskatās pēc putukrējuma kūkas, bet pēc... tērpa! :) Skaisti, Ineta.

    AtbildētDzēst
  3. Paldies, MuSa! Salīdzinot ar citām kāzu kleitām, šī tiešām ļoti vienkārša. Mežģīne tā ir tā rozīnīte :)

    Aija, paldies! Es ari esmu par minimālismu :) Laba daudz nevajag :)

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti skaisti :)
    Varu tikai piekrist Aijai, ka šī ir kleita, kas ir eleganti skaista, nevis tik milzīga un pārcakota, ka novērš uzmanību no pašas līgavas (ceru, ka domu varēja saprast :) )

    AtbildētDzēst
  5. Andra, paldies! Es Tavu domu sapratu ;)

    Paldies, Inese! :)

    AtbildētDzēst
  6. ai, cik skaista!!! Tā mežģīne ir debešķīga, jaciņa dievīga
    Es, protams, melotu, ja teiktu, ka man nepatīk kruzuļainās ciku-cakainās kleitas, kurās līgavas pazūd :D, bet šādas vienkāršās arī ir ar savu burvību - ļoti, ļoti skaists darbiņš (nez, cik dienas Tu to apakšmalu šūdināji, man tā būtu neiespējamā misija :D)

    AtbildētDzēst
  7. Inese, paldies :) Ja tā parēķina, tad visai kleitas apakšai- sākot no griešanas līdz pilnīgai sašūšanai, sanāca veltīt visu dienu, tilla volānu izgatavošana aizņem vislielāko laiku-kā nekā 7m tilla :D

    AtbildētDzēst
  8. cik skaista!!! Nedaudz neeeedaudz atgādina Keitas Midltones karalisko tērpu :) Ļoti skaista!

    AtbildētDzēst
  9. Ļoti skaisti! Patīk, gan modelis, gan izvēlētie materiāli,gan izpildījums. Vīles ir perfekti nostrādātas. Cik es zinu, tad tieši šis atlass pa vīlēm velk, bet šajā gadījumā visas vīles ir ideālas!

    AtbildētDzēst
  10. :))) Skaista kleita - tā mežģīnīte vien ir ko vērts! Man šķiet, ka tādā vienkāršā un elegantā kleitā jauki izcelsies pašas līgavas skaistums! :)))

    AtbildētDzēst
  11. Pai, paldies :)

    Inga Mikose, paldies par novērtējumu :), man kā šuvējai ļoti patīkami to dzirdēt no šuvējas! Tev taisnība par to atlasu, sašūtās viles ir tā nedaudz savilktas, galvenais ir labi nogludināt :)

    Paldies, Inga!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...