sestdiena, 2011. gada 11. jūnijs

Pogas matos



Aija ar Irēnu, izbraukājušas Somiju, ar mums padalijās par tur apgūto un redzēto. Man iepatikās tie pogu veidojumi, kas to būtu domājis, kad no pogām var sataisīt tik jaukas lietas- Irēnas "Prezidenta" krelles, Aijas krellītes , un vēl Aija ielikusi fotogrāfijas no kādas mākslinieces izstādes- veidojumi no pogām un stieples. Dikti patīk! Ļoti gribētu iemācīties taisīt kaut ko tādu...bet ne man to pogu tik daudz, un galvenais-ne ari zināšanu :D
Tad nejauši uzgāju šo-matu stīpu ar pogām. Nodomāju, kad šito gan es mācētu sataisīt :)

Daudz vienādas pogas man bija tikai uz kājiņas un matu stīpa pagadijās nevis taisna, bet zig-zag :)

Pogām kājiņu nokniebu ar stangām un ar parasto metāla naguvīlīti nolīdzināju asās malas :)
Tad ar karsto līmi lipināju pogas virsū matu stīpiņai.  Līmēju tikai uz stūriem...vismaz savādāk kā Little Miss Momma :D
Stīpiņas apakšu nevarēju nolīmēt ar lentiņu, jo tā nav gluda, bet ar "zobiņiem" :)

10 comments:

  1. dikti feins sanācis, un droši vien izskatīsies kā odziņas matos sabirušas ;) vari vēl ar savu īpašo talantu ziedu veidošanā, mazas zaļas lapiņas klāt ap podziņām izveidot :))))

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti feins aksesuārs! Zaļas lapiņas tiešām derētu klāt, bet arī bez lapiņām - skaisti!

    AtbildētDzēst
  3. ļoti, ļoti skaisti - podziņas kā odziņas :D

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti ļoti glīti, man patīk! Vajadzētu šo mūsu somu skolotājām aizsūtīt, lai pamācās arī no mums kaut ko! :)

    AtbildētDzēst
  5. Paldies :)

    Tiešām podziņas kā odziņas :)
    Es te tā padomāju par tām lapiņām- tad man viņas vajadzēja vispirms pie pogas pielipināt un tad jau gatavu pogu ar lapiņām pie stīpas, jo tagad nezin vai tik smuki sanāks. Eu, radās doma- šitā var sataisīt puķītes ar podziņas vidiņu un lipināt uz matu stīpas :)

    Aija, var jau sūtīt, bet tikai tā nav mana ideja- tika nošpikots no ASV bloga :), bet kā saka- "kas pirmais brauc, tas pirmais maļ":D, varbūt Somijā par šo vēl nezin ;)

    AtbildētDzēst
  6. un starp citu man vēl viena ideja ienāca galvā, to stīpiņu kā būtu ar efektdziju zaļu notīt, kam visādas bantītes lentītes un saitītes karajas. arī labs efekts būtu :)
    nu tas tā - pierakstīju ideju lai neaizmirstas :D

    AtbildētDzēst
  7. Madara, domāju, kad tā ir lieliska ideja! :))

    AtbildētDzēst
  8. Garšīga matu stīpiņa Tev sanākusi! :))) tās podziņas končiņām līdzīgas ir, vismaz man tā šķiet. šāda veida matu rotājumu vēl nebiju redzējusi! :))))

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...