pirmdiena, 2011. gada 6. jūnijs

Dalamies ar receptēm

Nolēmu es ari piedalīties "rabarberu ballītē". Izlasiju Aijas blogā , kad Ilze no "Absolūts ēd" aicina  padalīties ar receptēm- ko gatavojam no rabarberiem. Man ir pierakstīta viena recepte, kuru es ļoti gribēju pamēģināt, bet tagad, apstākļu sakritības pēc, nevaru to paveikt, jo nav miksera  :( 
Varbūt jūs kāda varēsiet pamēģināt. 

RABARBERU SNIEGS

300 g     rabarberu
200 g     cukurs
    3        olu baltumi


Notīrītus rabarberus sagriež gabaliņos, izsautē mīkstus, un izspiež caur sietiņu. Atdzisušai masai pievieno olu baltumus un labi saputo. Beigās pievieno cukuru un puto stingrās putās.
Pasniedz ar pienu vai vaniļas mērci.
Ja vēlās, putošanas laikā var pievienot uzbriedinātu želatīnu ( uz 1 glāzi masas ņem 1 tējkaroti želatīna )
Man tieši tāda doma bija- kad taisīšu, tad likšu klāt želatīnu.

Šis ir aizlienēts attēls no neta plašumiem. Pēc manām domām tam Rabarberu sniegam būtu jāizskatās apmēram tā.

3 komentāri:

  1. Paldies par recepti! Izklausās jau ļoti garšīgi, būs jāpamēģina! :)

    AtbildētDzēst
  2. interesanta recepte :)
    tik ar to piedalīšanos ir tā kā ir. gribētos jau aktīvāk kur iesaistīties. bet te bērni, ikdienas rutīna, tad piemirstas, tad vēl kaut kas. man tādi neaug, jāskrien tad pirkt :)

    AtbildētDzēst
  3. Aija, ari priekš manis izklausijās garšīgi :D, kad noprovēsi, tad pastāstīsi kā bija ;)

    Madara, tā jau ir, kad bērni maziņi, tad laika nepietiek. Tā kā man bērni jau lieli, tad brīvo laiku varu veltīt blogam :))

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...