pirmdiena, 2011. gada 16. maijs

Pirmais mēģinājums

Man tāpat kā Daigai, sen jau padomā ziepju vārīšana. Bet nav man no kā tās gatavot, nu pilnīgi nekā :). Tad es uzgāju šo. Izrādās, kad var ari jau no gatavajām ziepēm pagatavot ko interesantu. Baltajās izkausētajās ziepēs iejauc krāsainus ziepju gabaliņus un griežot lielo ziepju gabalu mazākos gabaliņos, veidojas interesants raksts.
Doma man bija laba, bet nebija caurspīdīgo ziepju (tās ir mīkstākas) un es cerēju, kad gan jau kas izdosies ari no tām kuras nav caurspīdīgas.  Bet nekā, jau griežot tās ziepes drupa un tad, kad bija jāsagriež salieto ziepju gabalu, mani krāsainie gabaliņi tomēr bija par cietu un samaitāja man visu prieku. Nemest jau nu prom, tāpēc nodomāju- kas būs būs, salauziju visu mazākos gabalos, sametu katliņā un kausēju pa otram lāgam, bet tagad visu kopā-gan baltās ziepes, gan krāsainos gabaliņus. Pilnībā neizkausēju.

 Rezultātā man sanāca lūk kas- maigi rozīgas ziepes un tomēr ar kaut kādiem rakstiņiem :)

Tas ir mans pirmais mēģinājums ziepju padarīšanā. Var jau redzēt kļūdas-piemēram gaisa burbulīšus.
Nu, ja neko nedarīsi, tad ari neiemācīsies :D, kā jau saka- pirmie kucēni slīcināmi- te jau nu burtiski ari tā sanāks- ziepes tač...:D

8 komentāri:

  1. izskatās smuki :) - es gan pati ziepes taisu tikai pārnestā nozīmē :D, no šitās ziepju mākslas neko nesaprotu... galvenais, ka ir smuks rezultāts!

    AtbildētDzēst
  2. Inese, paldies :)
    Līdz šim ari es ziepes taisiju pārnestā nozīmē :D , gribēju pamēģināt, kā man sanāks...nu nekas "grandiozs" nesanāca :D, bet interesanta darbošanās gan.

    AtbildētDzēst
  3. Bet rezultāts ir labs! Es arī nekad nebūtu iedomājusies ka no gatavām ziepēm var savārīt raibu raibas ziepes :))

    AtbildētDzēst
  4. skaistas un inetresantas. es izmantoju ziepju organisko masu ko iepērku. bet šī ar laba ideja.
    smukas raibas krāsainas sanākušas :)

    AtbildētDzēst
  5. Nu ziepes pa pirmo.Interesantas,man patīk.

    AtbildētDzēst
  6. :))) Dzīvespriecīgas viņas Tev sanākušas ir! Mazliet atgādina končiņas!

    AtbildētDzēst
  7. Pilnīgi piekrītu, ka izskatās kā kas salds! Super raibiņas! Šitādas vilina lieku reizi rokas pamazgāt :D

    AtbildētDzēst
  8. Paldies, meitenes!

    Piekrītu, kad izskatās pēc kaut kāda saldēdiena :)

    Madara, no tās ziepju masas, man liekas, gatavot ir foršāk- var izvēlēties smaržu, bet šādām ziepēm-kāda nu ir ar tādu jāsamierinās :D

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...